marketing
Jak uzyskać pierwszą pozycję w Google w 2022?

Jak uzyskać pierwszą pozycję w Google w 2022?

W tym artykule pokażemy Ci, jak uzyskać pierwszą pozycję w wyszukiwarce Google.

Pokażemy to na żywym przykładzie innego naszego artykułu, który po 3 miesiącach od publikacji wpadł na pierwszą stronę Google po wyszukiwaniu słów kluczowych „Najlepsze języki programowania do nauki w 2021 r.”, oraz „najlepiej płatne języki programowania 2021”.

Pierwsza pozycja w Google

A nawet pod „języki programowania 2021” gdzie ląduje tuż pod artykułami sponsorowanymi:

Jeśli więc chcesz aby Twoja strona wylądowała na pierwszą pocyję w Google w 2022 roku, te poniższe kroki pozwolą Ci to osiągnąć:

  1. Krok 1: Struktura SEO i jej wytyczne
  2. Krok 2: Odpowiednie frazy kluczowe
  3. Krok 3: Monitoruj swoje techniczne SEO
  4. Krok 4: Dopasuj treść do intencji wyszukiwania
Jak uzyskać pierwszą pozycję w Google w 2022?

Krok 1 „Pierwsza pozycja w Google”: Struktura SEO i jej wytyczne

Wytyczne Google są zmienne, umieszczenie strony na pierwszą pozycję jest procesem długotrwałym i nie można uzyskać zadowalających wyników w kilka dni. Dlatego w tej kwestii cierpliwość jest kluczem do sukcesu.

Nasuwa się więc pytanie:

W JAKI SPOSÓB zoptymalizować witrynę pod najkorzystniejszym kątem słów kluczowych które pozwolą nam trafić na pozycję numer 1?

Oto najlepsze metody jakie można wdrożyć już teraz.

Najpierw najważniejszą rzeczą jest aby słowa – frazy kluczowe, były na początku każdego tytuły czy to strony, sklepu czy artykułu w którym momencie piszesz. Upewnij się, że słowo kluczowe po prostu znajduje się na początku tytułu.

Jak widzisz na przykładzie tego artykułu, który obecnie czytasz jest: „pierwsza pozycja w google”.

Dlaczego oto w ten sposób? Wyjaśnienie jest proste jak już wiesz użytkownicy wyszukiwarki Google, stosują tzw. skróty myślowe, czy Ty aby przypadkiem nie robisz podobnie?

Oto przykład:

Nazywa się to ładowaniem wstępnym słowa kluczowego.

Dlaczego to jest ważne?

Pierwsza pozycja w Google ma mocne odzwierciedlenie tego co występuje na początku tagu tyłowego. Dlatego pierwsze słowa są kluczowe, kolejne, które pojawią się później… już mniej

Wyróżnienie słów kluczowych Google

Jak można było zauważyć , moje docelowe słowo kluczowe, które występuje w pierwszych tagach to „najlepsze języki programowania”

Co uskutecznia pozycję w rankingu Google:

Po drugie , utwórz artykuł od długości minimum 1800 słów. Nie sugeruj się „tym” ma lekko ponad 800.

Według wytycznych i zebranych informacji od Google na pierwszej stronie artykuły mieszczą średnio 1500 słów.

Każdy copywriter i wszyscy specjaliści SEO mogą śmiało stwierdzić, że czym więcej tym lepiej *lecz w granicach rozsądku. Ta polityka walki o pierwszą pozycję w Google trwa od bardzo dawna i nadal jest kluczowa, a także niezmienna, jeżeli chodzi o długość tekstu.

Dlatego pisząc jakikolwiek artykuł musisz upewnić się, że spełniasz te warunki.

Przytrafiają się i takie sytuacje gdzie pisanie pod pierwszą pozycję w Google w branży e-commerce dla produktu, nie ma sensu ze względu na to, że nie ma takiej możliwości aby rozpisywać się i lać wodę na młyn, jaki to produkt jest fantastyczny na 1500 słów.

Na koniec dodaj synonim słowa kluczowego na swojej stronie.

Ważne jest abyś pamiętał, że artykuły muszą być pisane z sensem i zrozumiale, a nie o upychanie słów kluczowych i synonimów sztucznie, aby po prostu zmieścić się w wytyczne dla długości tekstu.

Krok 2 „Pierwsza pozycja w Google”: Odpowiednie frazy kluczowe

Semantyczne słowa kluczowe LSI to uzupełnienie głównej frazy kluczowej.

Coś na styl jak gra w skojarzenia.

Co przychodzi Ci na myśl, mówiąc języki programowania?

Oczywiście, że te najpopularniejsze, czyli Java, C++, PHP, Python i tak dalej.

Skrypty Google to wyłapują świetnie.

Jak znaleźć te odpowiednie i wspomóc słowa kluczowe LSI w swojej witrynie?

Najprostszy i najefektowniejszy sposób to ten:

Widzisz już teraz tę zależność? Proste prawda?

Krok 3 „Pierwsza pozycja w Google”: Monitoruj swoje techniczne SEO

W przypadku wielu witryn, może być problemem, a w szczególności strony na wersje mobilne.

Gdzie to znajdziesz i jak to powinien być rezultat? Już spieszymy z odpowiedzią.

Mobile test friendly, czyli tak zwany test optymalizacji mobilnej:

Pierwsza pozycja w Google

Jeśli problemy występują chociażby minimalne, może to wpłynąć w znacznym stopniu na pozycjonowanie.

Warto więc na nie zwrócić uwagę.

Najczęstszym błędem jest nieaktualizowany szablon, bądź niekompetentny Webdesigner, który zaprojektował stronę. Na szczęście od takich rzeczy jesteśmy MY w pogotowiu. I niejeden już raz stawialiśmy temu czoła.

Kluczowym elementem jest to jak szybko ładuje się Twoja witryna.

Nie jest tajemnicą, że niski czas ładowania witryny ma mocny wpływ na pierwszą pozycję w Google .

Z jakich polecamy skorzystać?

WebPageTest.org, PageSpeed Insights, bądź GTmetrix

Jak widać 2,1s na załadowanie się całego artykułu to bardzo dobry czas.

Następnie przejdź do Search Console.

I do zakładki „Obsługa na urządzeniach mobilnych” na pasku bocznym.

Jeśli Google ma problemy z indeksowaniem Twojej witryny, poinformuje Cię tutaj.

Krok 4 : Dopasuj treść do intencji wyszukiwania

„Intencja wyszukiwania” to nowe modne słowa w wyszukiwarce i w świecie SEO.

I nie bez powodu.

W dużej mierze dzięki RankBrain Google może teraz sprawdzić, czy Twoja witryna jest dobrze dopasowana do określonego słowa kluczowego.

Innymi słowy, Google zwraca uwagę na to, jak ludzie wchodzą w interakcję z Twoją witryną.

A jeśli ludzie na ogół dostają to, czego szukają na Twojej stronie i zostają na niej dłużej, możesz spodziewać się poprawy w rankingu.

Jeśli nie, Google opuści Twoją witrynę o kilka stron.

Najważniejsze jest to, aby zapewnić użytkownikowi to czego szuka.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.